sjuka barn :(

IGEN....

lillan hade ju feber i onsdags... o då fick hon ju va hemma dan efter... UTAN feber...suck..
skulle byta om på den stora.... och världen rasa samman... nääääeeeee....
så här kul va de...

image213
image214
Det var INTE kul, jag har precis varit haft sjuka barn hemma i 2 veckor... o det här kan ju bli långvarigt.... dom har varit som hund o katt...
den lilla verkar dessutom inte ha planer på att få vattkoppor.... jag tycker gott hon kan få det samtidigt så man kan förkorta hemmatiden... men inte... så här lurig e hon...
image215
Hon har skickat pappa till affären för o köpa..... bajskorvar och grön cola.... *asg*

jag e trött.... dom vill inte va hemma.... men vart ska man ta vägen med en unge som har stora blåsor, man kan ju inte gärna vistas bland folk...
hon ville till o me åka till tandläkarn i torsdags....
tandläkarn??

jaaaa... ja orkar inte va här hela daaan.....

nähä... tänk för de orkar inte mamma heller.....



Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

Åh skruttan..Det var väl inte precis vad familjen längtade efter....

2008-03-08 @ 16:07:30
Linda har skrivit detta:

Stackar´n.
Hoppas det snart blir friskt. Vabbar din man något? Så du kan komma iväg och göra något för dig själv, för man kan ju bli tokig för mindre än att vara isolerad hemma hela tiden.

A har skrivit detta:

Nääää... Jag har datorn =) Orkar inte blogga....
Är det vattenkoppor? Fy...stackare.

2008-03-09 @ 20:46:47
http://amittilivet.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen