INTE glad påsk :(

Även om det nu KUNDE blitt lite glatt... så är det faktiskt över nu...

Nu var det dags för nästa vattkopp-epidemi.... stööööön......


Vad har jag gjort för ont??

Nu blir det till o va hemma hela nästa vecka, instängd och uttråkad....

Och jag som behöver ledigt efter ledigheten..... *andas andas andas*

Nu fick jag panik..... ... jag måste ta några timmar ledigt i helgen då, så jag får hämta andan lite inför veckan som kommer ......

gnäll gnäll :(

Alla dunderkommentarer
Jayne har skrivit detta:

Usch din stackare!!!
Minns när mina söner hade vattenkoppor...samtidigt. De var 5 och 3 , tror jag.... inte alls kul!!! Jag håller en tumme för att du överlever!!!

Lan party.... ja...isch... DET måste verkligen stinka där de befinner sig... men inte märker de ju det!!! Helt inne i sina datorer...underbara barn!
När ska sonen komma hem då???

majsan67 har skrivit detta:

Jayne:
ja, jag hade ju önskat att dom fick vattkoppor samtidigt, jag kollade på henne varenda dag och önskade prickar... men inte.... nä klart hon måste vänta 2 veckor till... suck...
Vet inte när stordrulen ska komma hem..... men nu så är den elaka mamman igång igen.... Det räcker med 2 dygn framför datorn... nu behövs det lite vila ;)

2008-03-22 @ 09:53:46
http://majsan67.blogg.se är min hemadress
A har skrivit detta:

Nämen åh vad trist för er.... eller dig ;) Fast sen är det väl skönt att ha det överstökat.

2008-03-22 @ 10:28:30
http://amittilivet.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen