färgkort i photoshop

Nu har jag roat mig igen.... ;)
Jag fick några svartvita foton skickade till mig, från när jag va barn...

Jag var bara tvungen att kolla om dom möjligen gick att färglägga ;)

Så här såg dom ut i original....

image207


Och såhär blev dom i ny tappning ;)

image208 
image209

Jag är allt lite stolt över detta projekt.... allra mest stolt är jag över stolen på den vänstra bilden... 
Det ÄR en trästol.......

hej hopp....


Alla dunderkommentarer
Nickan har skrivit detta:

Dina stora bruna ögon fanns visst på den tiden också
Jättefina kort!
Din yngsta är allt bra lik dej tycker jag.
kramen.

bakombrillorna har skrivit detta:

Otroligt proffsigt gjort!
Kram

2008-03-02 @ 11:31:56
http://metrobloggen.se/bakombrillorna är min hemadress
Linda har skrivit detta:

Majsan har inte förändrats mycket på alla år. Sötare då och mer rynkor nu;)

2008-03-02 @ 20:06:00
http://npf.blogg.se/npf är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen