Dagis idag ;)

Idag fick stortjejen gå till dagis... Vet inte vem som var lyckligast, hon eller jag *s* Men hon var i alla fall heeelt salig, äntligen skulle hon få komma iväg o leka med sina kompisar.
Det har tagit på krafterna kan jag säga.....

Men nu har jag fått komma iväg både tisdag och onsdag, tidigt på eftermiddan och kommit hem på kvällen. Det har gjort underverk, och orken har vänt tillbaka. Det var mer än nödvändigt.

Nu njuter jag av tystnaden här hemma, kattungarna blev precis trötta och ligger, i ett par timmar åtminstone. Om man tror att man ska få lugn o ro på biblioteket så kan jag upplysa om att det är sen länge helt borta.
Jag satt där igår eftermiddag... och plötsligt så börjar folk tuta i trumpeter och döna på orgel och kraxa i mikrofoner ?!?!?!?!? Då är det orkester, mitt i biblioteket... Men allvarligt talat, kan man inte ha sånt i särskilda lokaler???

Tycker synd om alla som sitter och pluggar där, som har gått dit för att få studiero... så plötsligt så är det rena rama konserthuset.... o vem sjutton åker till konserthuset för o plugga???

Igår hade vi årsmöte med Attention, och det var sååå härigt att se så mycket folk, så många har vi inte varit på nåt möte.... 16 st.... Det låter ju inte mycket, men om man jämför med hur det varit då det stannat på 4-5 så var det kanonbra....

Miccan, du får MER än gärna använda texten på föreläsningen, ju fler som blir uppmärksammade på sånt här, desto bättre. Varna dom för att prata sådär bland folk.... det sitter en ADHD-spion vid varje bord, i varje gathörn som registrerar sånt här... hahaha....
Nu ska jag fortsätta färglägga ett gammalt flygfoto taget över vår tomt nån gång på 50-talet... himla kul projekt.... tjaooo..


Alla dunderkommentarer
Anonym har skrivit detta:

Åh vad skönt det låter! Härligt att det har vänt

2008-03-13 @ 20:48:53
Nickan har skrivit detta:

Varför i hela världen har du en egen spermabank????
mohhaaaa hiii haaaa


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen