Är det påsklov????

nääää......
Hur kan man glömma de??
Jo, om man är mamma majsan kan man ;)

Var sååå stressad igår när jag o sonen körde hemåt efter storhandlingen, var stressad över hans hemkunskaps-läxa som vi inte fått till ännu....
Jag sa att jag faktiskt inte orkade göra det som igårkväll...
Han bara blängde på mig....
Men det är ju ingen skola i morrn... daaah..

eeeh.... *harkel* men va sköööönt...
Så då kommer kul-morronen snart.... få iväg yngste sonen till fritids.... han fick ett tokbryt igår för han skulle dit, men han behöver verkligen komma iväg på lite annat....

Igår glömde vi hans mediciner.... say no more ;)
Jag blev så intresserad av o höra vad som händer i honom när den glöms... med tanke på mitt tidigare inlägg..
Jag fråga, vad får du för bekymmer när du inte har din medicin?

Svaret kommer sekundsnabbt...

skäll...

*s* vi brast ut i gapskratt allihop, han är för underbar..
Var kanske inte sånt jag tänkte på, men men ;)

Lite morgonhimmel..... 2 bilder i lite olika tappning ;)

 

Ha en bra dag old folks ;)

Alla dunderkommentarer
Junitjej har skrivit detta:

Skönt med påsklov!!!

Ulla har skrivit detta:

Godmorgon! Inget påsklov för mig, men väl för sonen. Jag är uppe och han lyckans osten sover fortfarande, men det är klart även om jag varit ledig så hade jag nog varit uppe iaf. Men det är skillnad att vara tvungen att gå upp eller att vakna av sig själv.

2008-03-25 @ 07:39:45
http://www.ulla67.blogg.se är min hemadress
Jayne har skrivit detta:

Ha en bra dag och hoppas du fick iväg sonen. Här är påsklovet slut.. jag älskar loven...för det innebär även lite ledighet för mig=ledigt från sonens läxor.
Tack för dina värmande ord!!

2008-03-25 @ 07:59:30
http://jayne.blogg.se är min hemadress
Gunilla har skrivit detta:

Hej, jag snubblade för bi här och började kolla lite...
Gillar dina foton.
Ha en bra dag!

Lillaviola har skrivit detta:

Vimsig?! Då är vi två...
Jag försov mig en morgon och for funt som en galning.. Sonen skickades i väg med frukosten i magen,tror jag. Han kommer tillbaka och frågar om inte lillasyster skulle till skolan.
Henne hade jag glömt! Och det glömmer hon inte i första taget...:-)

2008-03-26 @ 22:38:42
http://lillaviola.blogg.se är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

lilla viola...
hahaaha... stackars lillasyster ;)
ibland blir det bara sååå helfel... man skulle behöva låna datorns minne ibland faktiskt, det vore väl nåt ?

2008-03-27 @ 06:27:09
http://majsan67.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen