YEEEEES!!!!!!

Det lyckades ju ;) ;)

Först låg allt huller om buller, fick panik en liten stund.

Men i min dator ser allt bra ut faktiskt, jag hoppas att det gör det i era oxå ;)

Hojta annars så får du laga det åt mig ... haha

Alla dunderkommentarer
Ewa S (det är i alla fall bättre än Inga-Lena) har skrivit detta:

Ditt nya yrke. Bloggdesigner:-D

Riktigt snyggt!

Får väl starta en blogg så du får designa den:-D

2008-06-24 @ 23:24:15
Sandra har skrivit detta:

Jätte fint!









(dock är allt åt höger fortfarande, tror det skulle se bättre ut om det var centrerat..hoppas du inte blir ledsen på mitt 'tjat', menar det inte som så..)


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen