Nu vakna jag ;)

japp så är det. Jag somnade i soffan halv7. Det var nån som klubbade ner mig bokstavligt talat, jag blev dödstrött.
Långt borta när jag sov som bäst hör jag min papegoja till tonåring.... mamaaaa mmaaammaa , sover du, e du vaken, maaamma kan jag ta honungsmelon... hallåååå...

va fan, får man nånsin va ifred??
Jag lät han tjata, jag orkade bara inte svara.

Skolavslutningen igår var kall, brrrrr...
Käck som jag är så tyckte jag att tjejerna kunde få vara hemma från dagis o va me. Behöver jag säga att jag ångrade mig ett antal miljoner gånger???

Igår var dom i sitt esse hela dan, överdjävliga. Fy att jag inte tog till flykten härifrån...

Jag larvade till det med en ministudentskylt... måste ju alltid utmärka mig ... fnyys...
nåja, sonen var den enda på skolan som hade en sån minsann, haha... lite kul är det allt. Och han skäms ju aldrig för nåt så han bar gärna omkring på den , hihi...

liten mini-student-skylt...


Trots den jobbiga dan, så får jag va positiv och framana bilden på mina bägge tjejer när dom står o väntar på sin bror med varsin ros i handen. Det får va värt allt ;)


Innan vi åker är dom så här glada ;)

så glada och goa
Vi fick vänta o vänta på brorsan, och kallt var det oxå. Här sitter dom sammanbitna
frusna o sammanbitna på skolbänk

Nu måste jag faktiskt sova igen.... trots tidiga kvällssömn är jag fortfarande lika trött...

natti natti...


Alla dunderkommentarer
Sandra har skrivit detta:

Vad fin skylten var. :)

Bakombrillorna har skrivit detta:

Hoppas du sovit gott! Du behövde sova, efter allt som hänt var det väl inte konstigt alls att du är trött! Försök sova så mycket du kan de närmaste dagarna så du kommer ner i varv!

Kram

2008-06-13 @ 09:41:08
http://metrobloggen.se/bakombrillorna är min hemadress
A har skrivit detta:

Det var häftigt med skylten.....

Hoppas du vaknar utvilad idag för det verkar som om du behöver det =)

Ha det fint... Kram

2008-06-13 @ 09:50:41
http://amittilivet.blogg.se/ är min hemadress
Ewa S har skrivit detta:

Jag tror det är ditt sätt att stänga av när det inte går mer så det var bra att du fick sova. Skylten var "najs" som Jocke säger.

2008-06-13 @ 18:45:17
jayne har skrivit detta:

Ja...tonåringar...ingen vila ingen ro... ja gäller alla barn....eller hur.

Fin ide med skylten...väldigt kul!!!!

Hoppas du fått sova ut... och är utvilad!!!

Kram

2008-06-13 @ 20:13:46
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
Ulla har skrivit detta:

Godmorgon! Hoppas den här dagen blir en bättre dag. Önskar dig en skön lördag!

2008-06-14 @ 06:47:55
http://ulla67.blogg.se/ är min hemadress
Lillaviola har skrivit detta:

Om en så där 100 år kommer du säkert att få ett TACK MAMMA för allt du gjorde för oss.

Tills dess får du lita på oss andra att du gör ett toppen jobb.

Jag skulle så gärna vilja he en skylt också.

Räknas livets skola?

Kram

2008-06-14 @ 20:07:06
http://lillaviola.blogg.se/ är min hemadress
Durimoll har skrivit detta:

oj vad länge du sover


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen