nu är det nog natten va?

Nu får jag allt ge mig tror jag bestämt.

Ska ju upp o laga köttbullar och makaroner i morrn bitti. Minstingen ska fara på äventyr till stora staden i morron.

Men jag kan ju aldrig ge mig. Hittar ju grejer jag måste ändra på hela tiden... *gäääsp*

Är det nån mer än "barnstugan" som upplever bloggen långt ner, och långt åt höger??

Här ser den bra ut, i min lilla burk... o de räcker för mig *s*
nädå, den ska självklart gå att läsa för alla. Säg till om om nåt ser knasigt ut..


Jag kanske kan ta en skärmdump (i morron) och lägga ut, så ser man hur den ser ut hos mig ;)


natti natti då

Alla dunderkommentarer
Sandra har skrivit detta:

Långt ner tror jag att jag såg den för att bilden uppe inte hade laddats upp, men nu kan jag se bilden utan problem. :)


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen