Kan inte låta bli ;)

Här kommer en bild som bloggen ser ut i min dator.

Kunde ju inte låta bli innan kudden ;)

NU är det natt ;)

bloggens framsida

Alla dunderkommentarer
Sandra har skrivit detta:

När jag nu ändrade skärmupplösningen till 1280x720 så fick jag allt åtminstonde centrerat, men vänster ramen är fortfarande inbakad med högerramen... :/ Vilken skärmupplösning använder du?



Vet inte vilken tum jag har på skärmen, men ska byta den till en annan när jag får tid. Då kanske det fungerar bättre? Vet dock inte vad det är för tum på den heller.

A har skrivit detta:

Blev verkligen jättefint här inne =)

Vad duktig du är.....

Hoppas du får en bra onsdag.

2008-06-25 @ 09:21:30
http://amittilivet.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen