jag e så dukti så ;)

Idag har jag faktiskt inte alls suttit insnöad vid datorn hela dan, inte så mycke i alla fall ;)

Jag ringde massa dööötrista samtal, sorterade räkningar, knattra in dom i datorn... o sen dog jag...
Vad är det för fel när man får elräkningar för 11.500 på 2 månader??????

Hur fan kan dom skicka avstämningsfakturor 2 månader på raken, och dessutom mitt i semestertider.
Tack så jävla mycke för de då.....
jaja, vi kunde ju inte åka nånstans innan heller... nu behöver vi inte ens fundera... suuuck...


Men sen på eftermiddan har jag fortsatt och designa blogg...

Och nu, tänkte jag våga mig på att skifta... *gulp*


Jag är liiiite nervig, för det är inte helt ovanligt att allt faller på ända av nån konstig anledning, åtminstone när jag ska göra nåt.. hmmm

Men okej, jag ska bara lugna nerverna med en cig, sen testar jag...

Skriiik högt om det är nåt som e konstigt, länkar som inte funkar, eller annat som hamnat på tvärs ;)

See yaaa

(hör ni nån som skriker om en stund, så är det bara jag, som får ett spel ;) )

Alla dunderkommentarer
Sandra har skrivit detta:

Kul att du bytte till denna, men som jag skrev innan så verkar det vara en väldans massa radbryt ovanför allt så allt hamnar långt ner...men du kanske har tänkt att ha en bild ovanför? Sen är allt högerställt...



Menar absolut inte att klaga, så jag hoppas du inte tar det som det. Kram!

Sandra har skrivit detta:

WOW! Nu kom bilden fram. Fan vad snyggt! :D

2008-06-24 @ 23:49:18
http://barnstugan.wordpress.com är min hemadress
eva-carina har skrivit detta:

jättefin sida

2008-06-25 @ 17:48:58

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen