vilket pissväder :(

fy fanken va de har regnat idag, o inte lite heller, himlen har varit helt öppen större delen av dan. vi är blöta!!! nähädå majsan trotsar o säger nej till att släpa på regnkläder. fick jag minsann äta upp då gubben fick köpa poncho för 150 spänn. nåja dethar varit kanonkul ändå. pippi fick vi träffa hos lotta på bråkmakargatan, då dom fick ha showen inne. madicken har vi träffat. ronja o birk hann vi oxå me. tjejerna har dock inte sett filmen, dom tycker den e lite läskig. emil missade vi tyvärr, då det inte gick att va ute i ösregnet. men nu hörrni, när vi skulle åka kom sommarvädret. så nu far vi till stugan o badar sjön. tillbaks till isoleringen :( så nu kan ja Inte blogga mer idag. ska försöka ge mig ut me kameran sen o se om ja kan fånga in nåt vildsvin eller nån megaälg. kraaam till alla

Alla dunderkommentarer
jayne har skrivit detta:

ah.... ni är i Astrid Lindgrens värld...där har min syster med familj också varit idag...usch synd det var sånt väder.

Vi har varit där två ggr...kul.. vi hade fint väder.

Hopaps ni får en mysig kväll i allafall.

Snällt du hör av dig kring klockan...

pilutta dej

Anonym har skrivit detta:

inte kul med regn, du vet väl att du har ett pris att hämta i min blogg

2008-07-19 @ 19:30:11
C.V har skrivit detta:

det var jag som skrev om priset


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen