Ny kamera - fina bilder ;)

Jag fick ju tag på en ny kamera. Igår tog jag 700 bilder *harkel*
NÅja, jag hade ju hemskt roligt ;)

Så nu blir det ett bildinlägg...
Att få behålla dom färger man ser när man tar kortet var en hit...

simpsonmoln

En fantastisk tidig lördagmorgon, kl 02.30, taget med lite olika inställningar därav färgskiftningarna
vacker tidig morgon 02.30   

Känner mig som rena journalisten. Pepprade kort på ungarna, den tar 3 bilder i minuten, och det var den bästa funktionen av alla, då man lyckas få guldbilder ;)
Så vacker som en dag med propp i munnen ;) Ny britney spears?? Körsbären har mognat ;)

Det var för varmt igår för att liten skulle kunna vara jätteglad ;)
Väldigt sur och tvär ;)  Jag kan oxå dansa ;) Jaa, jag ÄR suuur :(

Liten fyrfoting måste ju oxå fångas på bild ;)
Med tungan rätt i mun ;) jag är hemskt trött Kan du sluuta ta kort nån gång... Världens vackraste misse

Det var alla bilder för idag ;) Kunde ju inte gärna lägga upp alla 700, hade blitt lite trååk ;)

Nu ska jag ge mig ut på nya fotoäventyr ;)

Alla dunderkommentarer
Perlen har skrivit detta:

Det är jättekul med kort. Du menar väl att den tar 3 kort i sek hoppas jag;D

Min gubbe läser fototidningar hela dagarna så jag väntar bara på systemkameran.

2008-07-06 @ 13:59:33
BloggOraklet har skrivit detta:

det var många fina bilder på en gång

jayne har skrivit detta:

hej

du är nominerad ...titta in hos mig..

Kram

2008-07-06 @ 19:20:17
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
Sandra har skrivit detta:

Vilka härliga bilder! :D

2008-07-06 @ 19:38:45
http://lantluft.wordpress.com är min hemadress
R0664N har skrivit detta:

Nice!



Gillar bilden "körsbären har mognat", blivande skräckskådis kanske...?Moohaha;)



Ha en bra dag!

2008-07-11 @ 08:45:53

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen