Nere för räkning :(

I morse trillade ju sonen ihop på golvet, och kräktes. Han har varit väldigt låg idag, matt, trött.
Så på cykelfronten har det varit lugnt. Han har inte orkat helt enkelt.

Jag ordnade upp dom sista papprena för store sonens körkortstillstånd, fixade lite andra intyg. Tvättade och hängde 2 maskiner. Det kändes helt underbart, då det hängt över mig ett tag.

Sen var jag helt utslagen. Jag sjönk ihop i soffan, HELT slut.
Jag satt o funderade på hur jag kunde bli så trött av det, funderade på om det tagit sån energi att skjuta på det, så när jag väl fick det gjort så gick luften ur mig.

Men.... plötsligt får jag tokont i halsen, kan inte svälja. Varm så jag håller på att krypa ur skinnet.
Jag har legat sen dess, hela eftermiddan och ligger fortfarande.
Är helt matt. Fattar inte vad som hände. Nåt jäkla virus måste satt klorna i oss mig o pojken.

Jag orkar inte så mycke mer, ska sova igen. Ska svara på alla underbara kommentarer i morgon. Hoppas jag känner mig piggare då. Eller jag måste va piggare. Det är vägning på Bup för bägge pojkarna kl 10, sen ska jag till Hab kl 13 för att hämta ut en
Iron man

Min förhoppning är att den ska hjälpa sonen, att lättare hålla reda på när han behöver äta, sova, gå upp osv.
Sen när skolan början ska jag ladda in hans skolschema i den, med salnummer etc, då det är jobbigt för honom att hitta rätt sal.

NU ska blunda..
ses i morrn

Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Krya på dig, Majsan! Attans att bli sjuk så här mitt i sommaren. Jag följer ditt råd föresten.

Kram

C.V har skrivit detta:

hoppas att du mår bättre idag

Ewa S har skrivit detta:

Ooooo attans att ni skulle få baciller nu! Ta hand om er och hoppas att det funkar bra med klockan. Det blir nog bättre än för min son han var för ung när han fick sin.

2008-07-14 @ 11:20:34
jayne har skrivit detta:

usch din stackare. Mne kroppen funkar ju så...orkar till en viss punkt. Hoppas du blir bättre!!!

Min son har en iron man...jag fick köpa en..2000 kronor..woohooo

MEN den hjälper honom (och oss andra som slipper tjata). Jag kan genom denna koppla in hela hans vecka...gå till skolan.. engelska sal 330... prov sal340... JÄTTEBRA!!!!!

Ha dte gott nu

2008-07-14 @ 20:23:36
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen