Jag tänkte åka till netonnet

Det sa jag för en stund sen, då vi varit vakna sen kvart över 5, av någon outgrundlig anledning, så blev det morron då...AAAARRRGHHHHH.

Vi kan väl åka allihop då säger gubben
!?!??!?

Är det så jobbigt att låta mig få en stund för mig själv...

Strax efter säger han att han ska åka och köpa lysrör....
Inget snack om att vi ska åka allihop och handla lysrör....

Men allihop ska ranta efter mig när jag ville ha en stund i ensamhet och kolla på kameragrejer.

suuuck....
Kanske jag måste sluta planera i mitt huvud och sen bli tjurig då nån annan tänkt sig nåt annat.
Vad vet jag... men jag behövde bara lite luft..
Men vi kan åka allihop inga problem, sen är jag världens gladaste resten av dan... NOOT

Alla dunderkommentarer
Ulla har skrivit detta:

Ja, det är konstigt det där med egentid. Ibland undrar jag hur familjer skulle klara sig utan sina kvinnor. Ypperligt, tror jag, efter en tids träning. Vi kanske är för snälla (dumma) som inte ställer mer krav på resten av familjen. Hoppas du kom iväg. Ensam!

Sandra har skrivit detta:

Känner igen det så väl. Ska jag fara iväg så ska alla barnen med, men ska sambon fara iväg så åker han själv. Man behöver egentid även om det bara är för en kort stund. Jag hoppas du fick det också.

2008-07-08 @ 09:00:09
http://lantluft.wordpress.com är min hemadress
Christian har skrivit detta:

Hejsan hej på dig!!!

Prata med din man. Berätta att du behöver tid för dig själv...förstår han inte det får du väl banka in det i hans huvud...skrattar

Kanske inte det bästa, inte heller lättaste för den delen, men ändå...ler

2008-07-08 @ 11:05:32
http://dunderbar.blogg.se/ är min hemadress
A har skrivit detta:

Ganska typiskt karlar det där.... Vi ska alltid ha barnen rännande i häcken.

Min dotter sa igår att de aldrig klarat sig utan mig... Hon sa att om jag dog skulle det bli katastrof =) Hon ser vem som håller samman allt...

2008-07-08 @ 12:10:11
http://amittilivet.blogg.se/ är min hemadress
BloggOraklet har skrivit detta:

åkte ni allihop

Ewa S har skrivit detta:

Håller med Christian här. DU skall säga innan att jag vill åka och handla kameragrejor ensam och sedan när jag kommer tillbaka kan vi göra det och det. Kan förresten meddela att äldsta dottern lugnade sig sedan. Men hon hade förbryllat min mamma rejält innan dess:-D

2008-07-08 @ 21:01:43
Cyberspunken har skrivit detta:

Känner igen det till 100% egen tid är tid man nästan får stjäla till sig... Nästa gång du ska till ´typ Netonet så säg att du ska ta vägen förbi någon skobutik eller underklädesaffär innan då stannar han nog hemma S

Nej, allvarligt talat det är viktigt att framföra hur viktigt det är med den egna tiden. Att man behöver den för att rensa sina tankar och bara få vara utan andras tankar malande i huvudet =)

2008-07-09 @ 00:30:50
http://cyberspunken.blogg.se/ är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

Ewa: haha fick du sätta dig på henne till slut "fniss"



Jo, jag ska göra som dunderbar säger... baaara säg till att jag behöver egentid... jomen... tänk va svårt sånt kan va haha

2008-07-09 @ 08:35:06
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen