jag får LAPPSJUKA

allvarligt, stackars domm som bor här. INGEN täckning på mobilerna. möjligen telia om man nu har de. vi bor i horn, utanför kisa. nästan framme i vimmerby kunde ja koppla upp mig. vi får börja me att utfodra tjejerna som inte ville ha frukost. i morse fråga min lilla, mamma var e lampan.. haha ja, de e konstigt utan ström minsann. tur att mamma kan få en liiiten möjlighet att kontakta omvärlden :) nu e vi framme hos pippi långstrump. hej så länge

Alla dunderkommentarer
Karin Ekeblad har skrivit detta:

HAHAHA aaw...stackare :D:D

Ewa S har skrivit detta:

Hälsa Pippi jag tror hon förstår vad du menar. Hon hade också fått lappsjuka:-D

2008-07-19 @ 12:11:41
Sandra har skrivit detta:

Halv dålig täckning här med. Jag har 3. Vi får se hur det är sen när vi far vidare, dock är det bättre här än hemma, så jag ska väl inte klaga. :P

2008-07-19 @ 21:26:56
http://lantluft.wordpress.com är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen