Jag är nominerad ;)

Brilliant blogg ;)
Jag blev så superduperglad, jag har blivit nominerad av
Jayne

Jag ska välja ut 7 st som jag vill nominera, och DET var minsann inte lätt. Vill ju nominera så många ju.
Men när jag gick lite djupare i tanken, så fann jag dom 7 jag vill nominera ;)

Här är dom 7 personer, som jag har valt ut med stor omsorg ;)

Bakombrillorna för att hon är en sådan kämpe, både för sig själv, och med barn. *beundrar*
Gullan för hennes helt underbara inlägg, man blir så glad. Sån äkta ärlighet finner man sällan
Agnetha för sin kamp mot sin sjukdom, och flera barn med diagnos, föreläser om sig själv och sina barn. MÅSTE läsas
Ulla67 för den underbart varma och välkomnande bloggen, med bilder på både mat och natur, så man dånar ;)
Tant Rasch för hennes fantastiska kreativitet och ordflöde. Den fina damptants-loggan har hon minsann gjort ;)
Mammamumrik för den fantastiska förmågan att kunna blanda verklighet med ordbajseri, helt underbart ;)
Cyberspunken för att jag känner att hon behöver det ;), nu är det dags att få lite fart på cyberspunken ;)


Frk F fick alltså inte va med, för någon kanske tryckt på fel knapp, och då kom jag inte in på den bloggen. och då blev jag suuur, ja, men annars så skulle jag nominerat, men det gick då inte då...

Alla dunderkommentarer
jayne har skrivit detta:

ja,,jag tyckte nog så förr med.

Men nu är mina barn 13 o 15...aktiverar sig själv, komemr upp själv..lägger sig själv.. ja..

Dock måste jag påminna älste..borsta tänderna, borsta håret, ät frukost.. men hellre det än allt som skolan innebär för oss..

Jag hatar när vi är mitt i en termin..läxor, läxor, prov, uppgifter... usch... bävar redan för detta.



Struktur... har jag inte.. men ja... vissa saker får jag "blunda för"... annars överlever man inte..

hmmmmmm

Kram

Bakombrillorna har skrivit detta:

Jag tackar och bockar! Blir alldeles rörd av förtroendet.

Kram

2008-07-06 @ 22:31:34
http://metrobloggen.se/bakombrillorna är min hemadress
BloggOraklet har skrivit detta:

jag fick en jag med

Bakombrillorna har skrivit detta:

Tebaks till dig!

2008-07-07 @ 09:33:21
http://metrobloggen.se/bakombrillorna är min hemadress
Gullan har skrivit detta:

Hej, å tack, jag blir jätteglad, vad är jag nominerad till? ska genast skryta på min sida om detta!

hej då från Gullan!

2008-07-07 @ 10:47:34
http://metrobloggen/gullan är min hemadress
Ulla har skrivit detta:

Majsan! Tack för nomineringen!!! Det värmde något oerhört!!! /Kram!!!

2008-07-08 @ 08:03:38
http://ulla67.blogg.se/ är min hemadress
Cyberspunken har skrivit detta:

Wow =) tack så mycket! Hedrande att få en nominering och du har så rätt, kan behövas lite uppmuntran just nu! :) tackelitackar ännu en gång..

2008-07-09 @ 00:23:23
http://cyberspunken.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen