fyrverkeri mitt i sommarn ;)

jo, det har vi här, dock sent i natten.

Jag älskar min nya kamera. När man ser nåt, så hinner man minsann slita fram kameran och smälla av, och man får det på bild som man önskade.

Nu har jag trollat lite med bilderna, fick ett tips på program. TACK
Vicke för det.

Ska lära mig lite mer, upplösningen blir katastrof när man måste förminska bilderna rejält för att få dom att fungera, men jag får väl öva lite ;)






varför funkar bara den ena bilden????
suuuck

Alla dunderkommentarer
Frk F har skrivit detta:

Det där programmet får du ta och tipsa mig om också. Vad hette det?

soffie har skrivit detta:

läckert kort,

hoppas du haft en härlig dag!

2008-07-17 @ 21:22:37
http://soffie69.blogg.se/ är min hemadress
C.V har skrivit detta:

gör dom ännu mindre och kom ihåg att trycka på animera innan du sparar, jag har tre nya inne hos mig nu

Sandra har skrivit detta:

Vad häftigt det ser ut. :)

2008-07-18 @ 22:35:16
http://lantluft.wordpress.com är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen