Frigörande andning..

*frust* *frust* Det behöver jag nog nu...
Fast jag har testat det en gång, EN gång, och det räckte vill jag lova.
Hur dum får man bli, om man lägger sig på en matta på golvet och hyperventilar ut all syre ur hjärnan så man får en panikattack????

Hrmm *harkel* jo, tydligen jag då. Men jag begriper då rakt inte fortfarande syftet med det.
Det ska tydligen frigöra blockeringar i kroppen, hmm.. jo jag förstår, men om hjärnan är tömd på syre, hur fanken ska du då veta vad som frigörs??? Det vore önskvärt att veta vad för skit som åker ut.
Nä vet ni va, det stack i läpparna, det svartna för ögonen, och det surrade i hela huvet. Och jag fick panik, för jag dog nästan faktiskt...
nåja, det kändes ju så.
Nu var det sisådär 10 år sen, och såna exter har jag slutat med.

Men jag kom o tänka på de, när jag plötsligt kände att jag behövde djupandas nu ikväll.
Jag skrev ju om cykel igår, men idag så var den cyken, käääässs, (=kass, det är mitt uttryck då hrrmm)

Vi hittade en annan, i england, bra ¨pris, ingen fraktkostnad, men "due in stock".... 1/9 beräknas den komma in.
Jahapp, har man ADHD så är det SÅÅÅÅÅ fel.
NU, genast, och helst i förrgår ska cykeln infinna sig här.
Jag har suttit i TIMMAR idag, och letat cykel på nätet.
Det viktigaste för sonen har varit en framgaffel med stötdämpare. Nu har han tokpanik, så han vill köpa en cykel UTAN stötdämpare, för att få hem den fortare. Och sen ska han sälja den gaffeln, för att köpa en med dämpare.... GAAAAAAH.


Jag kan inget om cyklar, vet inte hur man byter en sån, men sonen säger att det är sååå enkelt.
Jag frågar om han tror det är lika enkelt att byta däck på en bil???
DAAAAHH, men DET är ju inte samma sak.... *frigörande andning*

Hur gör ni andra, med era speciella underbara ungar när det gäller jämförelser?
Jag går bet, min son förstår inte jämförelser, det är fullständigt stopp.
Som när vi spelade tennis på Wii häromdan. Det går hett till kan jag lova ;)
Jag skulle bara slå honom, och jag hade stått kvar fortfarande om det sig ville, men jag slog honom, men storebrors "gubbe"

Då har jag inte vunnit!!!????!?!
Nähä, för det var inte min gubbe, så jag har fortfarande inte slått honom.
Jag frågar: om jag spelar "riktig" tennis, och lånar ett rack, och vinner.... vann jag inte då, var det då kompisen som vann, som ägde racket???

eeeh... jaaaa..
jamen självkart... *frigörande andning*
Det är inte samma sak *frigörande andning* ... igen...

Jag får spader......
Nu har jag lovat och åka till cykelbanan i morgon, för att kolla med killarna som är 18-20, vilken cykel dom kunde rekommendera.
Men DOM fattar ju inget, för dom kom ju sist i en tävling...
Japp.... det berodde helt klart på cykeln, så dom är helt käääss... o dom har ingen aning *suuuuck*


SNÄÄÄÄLLA rara, hjälp mig.. innan jag ligger där på mattan o tappar syre... *frigörande andning*

Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

Asg Asg Asg--



Lugn och fin nu. Lyd mitt råd nu och ta ett foto på honom. Det blir toppen:-D. KRam!

2008-07-12 @ 23:41:04
majsan67 har skrivit detta:

GAAAAH, nu dog jag Ewa asg



ja, jag ska ta ett kort på honom, jag lovar hahaaa.

nu ska han ringa till pappa, och tigga pengar till frakten så han kan få cykeln han vill ha, cykeln kostar 5500:- och frakten, 1500:-



yeah right, tror inte de, men pappa kanske kan skänka en slant, och faktiskt, kom han på det helt själv, för jag har heeelt glömt bort att han finns ;)

tuta har skrivit detta:

ja välkommen till min blogg. kul att du gillar. välkommen tebax alla gånger =) ska dyka ner i även din blogg och läsa lite här i nattens mörker =)

kram/tuta

2008-07-13 @ 00:45:13
tuta har skrivit detta:

Hahahaa. ja ojsan! tur man inte e norrman ;P "pulla" har man ju koplat till sex osv men "pula" använder jag rätt ofta i mening med "lagt dit" eller liknande meningar.. hahaa. jiises, tur man lär sej så länge man lever... och ja, jag ska nog inte "pula" hit o dit i norge den dagen jag ska dit.. hahaa.. sov så gott =)

2008-07-13 @ 01:48:37
Anonym har skrivit detta:

Hahahaa. ja ojsan! tur man inte e norrman ;P "pulla" har man ju koplat till sex osv men "pula" använder jag rätt ofta i mening med "lagt dit" eller liknande meningar.. hahaa. jiises, tur man lär sej så länge man lever... och ja, jag ska nog inte "pula" hit o dit i norge den dagen jag ska dit.. hahaa.. sov så gott =)

2008-07-13 @ 01:49:45
tuta har skrivit detta:

oj, inte menat att bomba dej med tusen av samma komentar ;p hahaa. sry ;p

2008-07-13 @ 01:50:54
Ulla har skrivit detta:

Ja, vad ska jag säga L Du verkar ha en spännande familj. Det händer alltid något. Kan tro att det kan bli lite mycket ibland. Det är väl det som är jobbigt, när barn/ungdomar vil ha omedelbar tillfredsställelse. Fast jag känner igen mig själv. Går jag in i en affär eller om vi har bestämt oss för att köpa en specifik sak, så kan jag bli som din son. Jag vill ta något annat om inte just "vår" vara finns inne. Lycka till i jakten (på ny cykel)

2008-07-13 @ 07:54:14
http://ulla67.blogg.se/ är min hemadress
C.V har skrivit detta:

Otåliga barn är inte lätta att övertyga, det gäller att sätta fokus på något annat så att dom tänker på det istället


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen