abstinens...

det är nåt allvarligt fel på mig. Ja, jo, jag har ju ADHD och AS, det förstås, men det är ju inga fel, snarare en tillgång ;) *blink blink*

Men vad får man för diagnos när man har internetberoende ???
Eller ingår det som ett utav kriterierna vid ADHD och AS???

Jag ska ju åka bort, och stugjäveln har ingen STRÖM. Hör ni de, ingen ströööm...

Batteriet på datorn räcker max 20 minuter... gaaaaaah...... hjälp
Jo jag kunde ju surfa på min handi, som har windows. Men gaaaaah, mitt i skogen finns ingen täckning... gaaah...

Då måste jag ju självklart förstår ni väl, pumpa in så mycke inlägg så jag överlever i 3 dagar ;)

Nu måste jag nog fundera lite, på vad nästa inlägg ska handla om... hmm. hmm..

jaja, jag är nog rätt störd hörrni ;)

Alla dunderkommentarer
Ulla har skrivit detta:

Godmorgon! Hur ska du klara dig?L

Tack för ditt inlägg. Jag hade svårt att få tummen ur igår. Tyckte synd om mig själv. Och ang familjens spelande, så är det kul att de gör något tillsammans. Jag brukar pröva på att spela, men brukar tröttna rätt fort.

Ha det bäst!

C.V har skrivit detta:

då är det risk för abstinens med andra ord

Sandra har skrivit detta:

Stor risk för abstinens kan jag tänka mig, men det går nog bra ska du se. :)

2008-07-18 @ 22:12:09
http://lantluft.wordpress.com är min hemadress
Humlan har skrivit detta:

Dunder och dunder. Men en kommentar är det i alla fall. Ville bara skriva och tacka för ditt inlägg. Fan vad skönt att läsa att det är fler som drabbats.

2008-07-19 @ 23:53:37
http://metrobloggen.se/semestersurr är min hemadress
Frk F har skrivit detta:

MIn käre make brukar säga att jag har inte bara ADHD utan ADSL också.



Det stämmer att med både ADHD och ADSL så går allting mycket snabbare. Lite får snabbt ibland.

2008-07-21 @ 00:06:59
http://frkf.wordpress.com är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen