tröööööööttt

jag är en datanörd.. bara o konstatera...

Men nu ger jag upp för idag, håller på o somna...

Mitt senaste projekt är att försöka få klart vår lokalförenings hemsida..


Jag har bokat domännamnet och ska bara ha nåt webhotell till den oxå... just nu har jag lagt den på ett gratis hotell men det hänger sig hela tiden, och segt går det.

Dessutom är det hopplöst jobbigt att redigera och ändra...


Men nåja, nu ligger den där. En hel del till är det att göra... men nu måååste jag soova....

Attention Kungsbacka



natti natti


Alla dunderkommentarer
Perlen har skrivit detta:

Snälla du. Ta bort snöflingorna (på Attention)så man kan läsa utan att få ett spel. Har svårt att läsa långa texter ändå. Kram på dig.

2008-01-05 @ 01:35:43
majsan67 har skrivit detta:

tråkmåns :(

Jag vill ha snö juuuuu......

2008-01-05 @ 15:15:01

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen