ny blogg----

eller nästan...

Här skriver jag fortsättningsvis, här lever jag... osv....

Men jag behöver kräkas ibland känner jag... på mig själv framförallt... och det gör jag på annat ställe...

Jag lägger en blänkare här, när jag mår illa ;)

Nu har jag kräkts färdigt..

http://majsan67.blogg.se/secret

Kom du inte in där????
Va konstigt..... kanske måste man ha lösenord.... nåja... dom som har lösenord... kan ju helt säkert läsa ;)

Resten fick väl inte lov då....

gonatt old folks

Alla dunderkommentarer
Mammatilltvå har skrivit detta:

Varför ?! Nu kan ju inte vi som "inte får" läsa din underbara blogg...

2008-01-13 @ 08:47:13
Robban.P har skrivit detta:

Arghhhh!!Så får man väl inte göra?!!!Finns ju faktiskt mäniskor som är nyfikna(som jag), så nu får får du allt ta å dela med dig;0)


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen