muttermuckla.....

de e ett bra ord.... tycker Findus.... jo faktiskt.... och mutter blir de, när folk inte går o lägger sig....
alltså.... vem kom på en sån idiotisk uppfinning som klockan???? Har man en klocka så finns det ju alltid ett slut, och slut är väl aldrig trevligt...

nänä.... helt plötsligt så gör man en smärtsam upptäckt---..... Wwwwiiiiiwwwwweeee.. kl är halv TRE.... nääää o hjälp.... inte sån katastrof för mig... j ag kunde ju springa till sängen o vila kudden me en gång... men för gäster är det inge najs... hihi hihi...

förresten... hette han inte bellman.. han me klockan???.... eller bell.... bell.. ja klocka.. en bell.. hmmm...  ring ring... näää, de e ju telefon.... qlick.. klock... hmm...

*funderar* ... varför man nu ska fundera på sånt mitt i natten.... helt meningslöst... nån jäkel uppfann klockan i alle fall, o just nu är det ingen kompis till mig...

o den där gåtan... jaså ni... jaja... svaret.. ja det skulle jag ju ge idag, elller igår blir det nog nu... men nu så släcker jag ögona för denna gången... så det får vänta...

o Nickan... ja du får va hur diskriminerad du vill.... för du har int svaret.... om det inte varit för din gubbe... så stila inte ihjäl dig med at du vet... .... jag har oxå räknat.... o då blir de... hmmm 2 dagar..

om utifall... snigeln fick för sig att starta på 5 meter.... för de kan ju ingen veta.... så egentligen så blir vilket svar som helst rätt..... fast så är det ju inte... men nu sooover jag... heeej heeej

Alla dunderkommentarer
Nickan har skrivit detta:

Aldrig någon som sagt till dej att du svammlar....
Näää tänkte väl det. Jag var också uppe hela natten, kunde bara inte sova... först försökte jag ett par timmar. Kl 2,15 gick jag upp o då kommer sonen ut ur sitt rum. Han kunde inte heller sova....Undrar om det är något konstigt med hmmm ja med något eftersom det blir så ibland.....
kram på dej. svammelmajja..

Virri har skrivit detta:

Innan jag kan svara på den otroligt viktiga frågan om hur lång den här snigeln kommer på sin spännande färd i en brunn om den hela tiden slemmar ihop vill jag veta; Heter den möjligen Jean-Claude?

2008-01-27 @ 20:41:10
http://virrikokko.wordpress.com är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen