mina små bebisar :)

Har inte uppdaterat på några dar..... Det kom något i vägen..... man kan nog säga att ett "annat tåg"  trängde sin in på mitt spår, "tåget" ville gärna åka bredvid mig på mitt spår.....
Men just det tåget får inte plats,.... mitt tågspår leder någon helt annan stans.... dit inte alla tåg får följa med ;)
Så nu har jag lagt in turbon på tåget... .... nu hinns jag inte ikapp ..

jösses vilken söt liten tåghistoria... kanske jag ska ta till nattsaga ikväll....;)

Snart flytta mina små lurviga bebisar.... o nu ska ni få historen om lurvis med napp ;)

MIAAAUUUUUUU.... en napp.... den e min.. den e min..... jag ska ha...
 
Hmmmm..... kanske skulle jag krypa in under soffan.... då får jag nog va ifred.....


näää... jag tar lektunneln, mamma majsan kan inte krypa in där... (joho.. jag kan stoppa in hela huvet me kameran haha)

Du våååågar inte röra min napp.... *mooooorrr*

*tutt tutt tutt tutt* de e sååå gott me nappis ;)


Å här tog sagan slut, efter 10 minuters lek o tuttande, så ska den ätas upp... o de e inte bra för kattunge-magar....


Här är min lilla lilla älskling... som ska stanna kvar hos oss )
 Jag heter skalman.... för jag ser alltid så trött ut, och är sköldpaddsfärgad ;)


Om någon känner sig manad att älska en liten hårboll, så finns dessa två kvar att hämtas om en vecka...
 
2 underbart goa små killar, den svartvita är lugnast o gärna för sig själv,
Den randiga är minst i kullen och riktigt riktigt busig ;)

Kunde jag skulle jag behålla alla, men det är ju stört omöjligt....


Alla dunderkommentarer
Micaela har skrivit detta:

Vill ha! Vill ha! vill ha! ååååååååååååååååååååh

2008-01-24 @ 09:58:27
Nickan har skrivit detta:

Vilka ljuvliga kort... !!!!
Hade vi inte Stampe o Jackie o Jonny så hade jag nog slagit till..... ;)

Ewa S har skrivit detta:

Med Jonny menas?.....En av tre. Asg. Du ÄR helt underbar!

2008-01-24 @ 20:59:24

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen