JAAA.... ledigheten är sluuut...

hur många skulle hålla med mig.. .egentligen, på en skala. Jag tjoar över att ledigheten är slut.
Men ja, så känner jag....
Äntligen så kan livet återfå sina normala gängor..... (fast när jag tänker efter är gängorna i det här huset snedvridna ändå.... gå liksom inte att gänga rätt)

Alltså inte att gänga.... som i gänga.... om ni förstår... eeh.. hehe... (guuud va dåligt)

Men när tiderna är desamma varje dag... då funkar jag, kommer liksom igång och så rullar det på... liiite bättre i alle fall.....
FAst å andra sidan, så blir jag sååå uttråkad när det är samma varje dag.... vet inte riktigt hur jag ska ha de.... nåja... i nästa liv har jag nog velat färdigt...

Jag undrar om jag inte borde gå o nanna kudden.... hmmm *funderar*... alldeles strax... ska bara.....

jomen.... gonatt då..... eeeh... tror jag...

Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Håller med dig..våra barn fick vardagen börja för redan förra veckan.
Själv är jag magsjuk och har feber. Jag är ledig!!
Man måste ju se det positivt...:)

sofie har skrivit detta:

svar: tack för kommentaren!
jag kämpar på med "mitt nya liv" och så går det som det går:P hehe

hoppas du haft en bra dag!?

2008-01-07 @ 17:15:10
http://thenoteboook.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen