gäääsp....

Nu ska jag faktiskt gå o bädda ner mig... haar ni hört o häpna *s*

Har haft huvudvärk större delen av dagen, så jag är rätt trött.
Fast nu har jag suttit och knåpat på attentions sida nån timme, har uppdaterat lite på den.
Innan dess gjorde jag i ordning utskick till nya medlemmar i föreningen som jag inte har nån mail till. Dom ligger frankerade och klara i hallen....

Men nu räcker det för idag :)
Det är ju en ny dag i morgon oxå.....
hmm... blev plötsligt sugen på att spela lite mario bros på wii... hmmm.....  nåja


Färgen på stövlarna..... HAHAHAHAHAAAAA... tror jag dööör.... här satt jag i flera timmar och va sååå noga med dessa bilder...
när jag ställde upp lillflickans på hyllan i morse... så började fjärilskroppen släppa...
När jag hämtade dom i e-middags.... så var stora tösens stövlar sååå röda, enfärgade och fina..... du milde.. nåja... vi hade rätt kul åt de jag och personalen..
Och tjejerna... dom var lika glada för de ;)

Jag hade ju faktiskt förberett dom NOGA NOGA i morse på att färgen nog kommer att trilla av, så dom behövde inte få utbrott... :)

Duktiga tjejer.... men nu får jag åtminstone ut o jaga nån färg som möjligen kan sitta kvar....

sova sova sova kudden......

Alla dunderkommentarer
Nickan har skrivit detta:

Konstigt, det där med själsfrende eller vad det var du kallade det håller i sig. Jag hade också dunderhuvudvärk, hela jäkla dan .... Bläääh vad jag hatar sådana dagar.
Hittade ingen sådan färg som du ville ha, bara en massa keramikglasyrer mm som numer ligger på Barnamossen......


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen