barnkalas....

phu... nu e de över. Ungarna va DÖDSTRÖTTA, när spänningarna släppte så bröt dom ihop...
Minsta tjejan somnade innan jag hade sjungit färdigt gonattsångerna..... 18.40 slog hon igen sina blå ;)

Storasyster var inte långt efter, det var helt tyst när jag lämnade rummet 18.45....

Men ialle fall, jag var ju sååå stolt och nöjd med att jag hade handlat alltihop DAGEN INNAN för en gångs skull...

Tills jag kom på...... i förmiddas... men va faaaa...... man brukar ju ändå ha lite mat oxå.... gaaaaah... jaha... så då lyckades jag igen.... stöön måste handla...

Men... min hyperhjärna har många tokiga ideér, och varför nånsin göra det enkelt för sig....

Behövde inte handla... jag hade hemma.... (fantastiskt)

Det blev en potatismosgubbe med rosa hår..... mohahhaa.... jag e sååå barnslig...




Japp, har man inte o göra, så får man väl skaffa sig tänker jag........

Sen så var det ju det här me tårta....
Jag startade nån form av tradition när äldsta dottern föddes.... en tårta i form av en siffra som visar hur många år man blir.... hhmmm..

jamen alltså, det kan jag ju inte bara sluta med.... det blir ett måste liksom.... Jag KAN inte släppa de..

så ja... en tårta... på min dotters 4-års-kalas :)




nu sitter vi här o väntar... på middan, jag o gubben..
Hur är det då möjligt..... vi väntar på middan.... vem lagar då den???
Joho... för varje söndag är det vår äldste son som ska stå för matlagningen ;)
spännande är de... jag har sett att han varit på internet o kollat efter recept... ;)

det ska bli såå¨åå gott...

kram till er alla...

Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Sicken häftig potatismosgubbe!! Den idén stjäl jag till Cassandras 6-årskalas, förvisso en månad för sent. Men bättre sent än aldrig!

A har skrivit detta:

Det var ju en bra idé med gubben =) Och vilken jättefin tårta ....Jag tror att jag ska testa det där med att grabbarna får laga middag... Det lät ju trevligt=) Ha en fin dag....

2008-01-21 @ 10:42:54
http://amittilivet.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen