Photoshop

Alltså antingen har jag fått ett plötsligt anfall av åldersnoja.... eller också tycker jag bara de är jäkligt kul att laborera i photoshop...

vi kör på det sistnämda för säkerhets skull ;)

Nån som vill ha en makeover?? Kolla så snygg man kan bli... hahahhaa



image192


Eller också, så kan man roa sig med att göra seriebilder av sina barn... jaja... det märks väl för väl att jag hur mycke tid som helst i heeeela världen.... *himlar me ögona*


image194 min fina lilla kille ;)

image195 en liten tös... som tyvärr tappat näsan på vägen... *s* jaja... jag lär mig väl nån gång...


Hmm... undra vem vi ska transformera nu.....hehe... *gnuggar händerna*

Alla dunderkommentarer
Micaela har skrivit detta:

jag? ;P Om du förstås har en bild på mig. haah

2008-02-24 @ 12:59:53
Ewa S har skrivit detta:

Neee MEJ ta MEJ ta MEJ:-D

2008-02-24 @ 18:30:03
majsan67 har skrivit detta:

hahaa... jamen hallåå eller.... maila mig bilder på er då, så ska jag göra er vackra... eeh.. hrmm.. jag menar vackrare... ;)

bakombrillorna har skrivit detta:

Photoshop är kul, jag tror inte på åldersnojan! Sådär snygg är du väl jämnt!
;-D
Kram

2008-02-24 @ 19:14:41
http://metrobloggen.se/bakombrillorna är min hemadress
Marie har skrivit detta:

Jag har aldrig använt photoshop, men funderar på att lära mig. De säger att det ska vara ganska enkelt. Jag vill kunna göra om bilder som jag sedan kan använda mig av i min blogg...vi får se hur det går..;-)))

2008-02-25 @ 08:01:16
http://www.alltiallon.se är min hemadress
Caroline har skrivit detta:

*tappar hakan*

Dom är jätte coola, men speciellt den första. Vilka effekter har du gjort på den?

2008-02-26 @ 08:35:18
http://cauroso,blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen