Jag sover inte alls för lite...

så deee så ;)

Idag har jag varit om möjligt ännu tröttare, helt makalöst...

Vid lunch kom min store pojk hem....
VAAAAD gör du hemma???

Mamma, jag är så skiiittrött, helt slut. Och så jävla arg, jag slog sönder en grej till biljardbordet i skolan...
Du gjorde VAD????

HAN, den lugnaste lugnaste av alla... det är ju inte sant...
Men han kände att han var tvungen att åka hem innan han skulle gå upp i atomer....
Det e nåt konstigt sa han jag är aldrig så lättretlig... och så lite ADHD på det oxå gör ju inte saken bättre.. haha..

Så jag visste de, det ÄR nåt annat än för lite sömn för mig... för jag är också fruktansvärt lättretlig, igår var jag vansinnigt irriterad.

Usch, vill inte bli sjuk nu.. har inte tid me de.... kanske är det rabies??? eller arabies som yngste sonen säger ;)

Idag fick jag mail från svt, en mamma har kontaktat dom och ville ha kontakt med mig.... Vi har pratat i telefon först i 2 timmar,.... och sen 1 timme till *s*

Och hon bor i samma kommun... hoho...
Jag blev såååå glad, för det var min önskan när vi ställde upp på detta, kan det hjälpa EN endaste människa så är det värt varenda minut av arbete.
Och programmet hade gett dom nya krafter, att kämpa vidare ...
Det är en seger i sig bara det ;)

Trots min obeskrivliga trötthet är jag så uppfylld över glädjen att kunna hjälpa någon ....

nu ska jag surfa runt för snart måste jag nog sova... säger dom som tror sig veta bättre .. *fnys*

jaaaa.... miccan... jag ska gå o nanna i tid ;)

Alla dunderkommentarer
bakombrillorna har skrivit detta:

Hmm. Har också varit ledsen, lättretlig och irriterad, men trott det varit pms. Och trött. Sov 8 timmar i natt och ändå fick jag gamnacke på bussen. Och jag sov hela vägen på bussen med, 45 minuter till. Och trött trött. Borde väl sova - hrm, men jag och maken har ledigt i morgon så jag sitter här och dricker vin och läser bloggar.


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen