snyft min dator knasar

jag kan inte använda min dator just nu. processorn står o tuggar på 100% hela tiden. jag har försökt me allt, men inget hjälper. det verkar va nån konflikt av nåt slag. hoppas att RP kan fixa den :) att försöka läsa ett mail är ingen ide, det tar evigheter vad man än ska öppna. hoppas jag slipper installera om den, vill gärna slippa de. man samlar ju på sig en del som man inte gärna vill bli av me jaja, förbannade teknik. tur de går o surfa på telefonen kram till er alla i will be back

Alla dunderkommentarer
AtDeHyDi har skrivit detta:

DU HAR FÅTT NÅGOT AV MIG PÅ MIN BLOGG :-)

Rp har skrivit detta:

=S Hoppas det löser sig...

2008-12-12 @ 21:20:48

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen