pikabooooo ;)

än har inte burken fått en makeover, än kör den på full kräm.
Nu börjar den bli så varm så jag får faktiskt lov att stänga av, innan den smälter.

Jag tror Ewa faktiskt att du drabbades av ett liknande problem egentligen. Kollade du nån gång hur mycket processorkraft som gick åt när du hade datorn igång???

Jag har inte hunnit öppna datorn idag, och när jag väl öppna så fick jag kramp över känslan att säääkert har jag missat massa info på hårddisken som borde kopieras. hrmpf.... ja så kanske det är, men vet jag i så fall vad jag missat???
Förmodligen inte, men man kan ju aldrig veta ;)

Jag fick svar ifrån det företag som tilhandahåller programmet jag installerade, som orsakade att datorn strejka.
Svaret löd ungefär :
Att jaa, vi har fått kännedom om detta problem, och vi håller på att utveckla en ny version, där dessa problem inte ska uppstå.
Just nu har vi inga svar på lösningar, men hoppas att det inte ska uppstå med den nya versionen..

Nåja... , det svaret var till hemskt god hjälp, jag blir naturligtvis OTROLIGT glad över att veta att många fler har fått samma problem ... *nooot*
Då hittar jag ju inte på ju ;)
Men om det nu är ett så stort problem, bör man inte dra in varan som orsakar dessa krascher`?? En ny verion kan dom mu faktiskt arbeta fram vid sidan om???

Nu blev det natten ;)

Alla dunderkommentarer
m i @ har skrivit detta:

Välkommen till mig coh hämta en sak =) Kram

jayne har skrivit detta:

men..vilket svar!! Ungefär som rektorers svar tycker jag.....hmmmpff

Är du medlem i FMLS? Min son är med i senaste numret av Läs och skriv och rektorn svarar på ett kryptigt sätt där..som inte jag blev klokare av.



Jag bugar och tackar för alla fina ord, tror att du har rätt.... att vara närvarande är viktigt, men kanske inte alltid såå lätt.. eller..ja? I allafall är jag idag glad för vår fina kontakt, då vi gått genom detta fruktansvärt tuffa....

Massor av kramar till dej

2008-12-19 @ 07:58:14
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
Ewa S har skrivit detta:

Japp kollade detta. Tror också att det hängde ihop för det trodde vår gemensamme kraftfältskompis men det trodde inte det företag som jag inte vill nämna namnet på men som börjar på F och slutar på ujitsi......:-D

2008-12-19 @ 20:56:58

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen