Jag rockar lö(s)s

Nu rockar vi här hemma så jag tror lössen får hörselskador.

Nu tyckte minsann jag att vi behövde roa oss lite så nu har vi införskaffat guitar hero. Vi köpte ju inga julklappar till oss vuxna på jul, så då fick jag ju ge mig själv en julklapp efteråt ;) ;)

Herrenån, jag har ont i hela kroppen efter allt spelande.
Jag e riktigt grym, så jag sa till sonen att jag minsann kunde vart rockstjärna.
Men maaammaa, det är ett TV-SPEL!!!
näääää, eeee de ;)


Jag tror inte heller lössen blir döva.
Jag kammar o kammar o kammar, dottern är vansinnig på mig. Jag kan inte heller i nåt mer medel i huvet på henne för hon har kliat så hon har sår i hårbotten. Det skulle svida nåt fruktansvärt om jag körde en behandling nu.

Igår hittade jag 3 st i håret på henne, och 2 ägg!?!?
ÄR det slut snart???

Jag kammar henne varannan dag i MINST 1 timme. Det MÅSTE ju nån gång ge resultat.

Själv står jag varenda dag lutad över handfatet o sliter av mig allt hår ;)

Jag hoppas att jag slipper se nåra fler kryp.

Det konstiga är att lilltösen inte har fått några, henne försöker jag oxå kamma igenom regelbundet.
Men jag är GLAAAD att hon inte fått några, för försök o få henne att sitta still en timme, hahahaaa

Jag har formaterat datorn, men har ännu inte fått igång mail och alla program som jag hade innan. Har inte orkat.
Dessutom hänger sig skiten stup i kvarten, det gjorde den inte förut.

Den stänger av sig själv och är allmänt krånglig.
Trodde ju det skulle bli bättre faktiskt ..

Nu kör jag med firefox istället för explorer och hoppas på att det ska bli lugnare med skit som kommer ner i datorn när man surfar.

Nu ska vi åka till djungelrummet o leka, för vi behöver komma hemifrån lite...

seeee yaaaaa

Alla dunderkommentarer
jayne har skrivit detta:

Ha ha ha ha Kanske det är detta som ska till??? Skrämma lössen all sin väg?

Ja du.. jag har försökt spela guitar hero..och tycker att du är en hjälte som klarar det!!!!!

Kram på dej

soffie har skrivit detta:

hua det kliar på mej när du skriver om löss,

hoppas ni blir kvitt dem

ha en toppen kväll,

2008-12-29 @ 18:09:02
http://soffie69.blogg.se/ är min hemadress
Linda har skrivit detta:

Vi har aldrig haft löss här nångång. Jag har aldrig haft löss, barnen har aldrig haft det, ändå har det varit löss i skolan. Vissa verkar aldrig bli av med dem. Undra om det finns ämnen i håret som gör att vissa aldrig( peppar,peppar...) får löss, medan andra blir "påhoppade" ofta?

2008-12-29 @ 23:45:27
http://npf.blogg.se/npf är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

nja Linda, jag tror inte att det handlar så mycket om att bli påhoppad. Just nu är det väldigt poppis att låna varandras mössor på dagis, därför tar det aldrig slut, dom bara vandrar runt.



Jag har nu noga förmanat mina barn att behålla sina egna mössor på huvet.



Vi drabbades ju första gången förra året då sonen fick, innan dess hade jag knappt sett en lus.



Nu har jag återigen stoppat mössorna i frysen, får se om det kan hjälpa. Fast å andra sidan ska dom inte överleva särskilt länge utanför huvet, men jag har ändå börjat misstänka att dom överlever längre än vad som sägs, för var kommer dom ifrån annars?



Satans odjur är det ;)

2008-12-30 @ 09:55:46
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen