jag får se mig besegrad :(

jaaa jag ger upp. kampen mot datorn e över.

TACK RP, för att du "väckte" mig från stillet jag hamnat i.
jag har fastnat i tron att jag kunde fixa datorn. men de hade jag oxå gjort till slut, jag var problemet på spåret.

men de tar alldeles för mycke kraft o enerrgi, som jag inte har.
jag har bestämt mig för att formatera om skiten, så jag kan använda dumburken.

nu håller ja på o flyttar allt till en annan disk. gissa hur lång tid de tar me den sega skitdatorn.

jag hoppas ja inte tappar för mycke av allt ja sparat, för de krånglar som fanken me de oxå.

ibland tycker jag verkligen inte om datorer... bläääää

Alla dunderkommentarer
Robban har skrivit detta:

Tycker du vann på ett sätt...men men, hjälper gärna dig om du vill med flytten till det ny opsystemet, kan ju vara tungt att bära över all info själv, speciellt om man har sparat på allt (ASG=)Ha det Bäst!!

PV har skrivit detta:

Sådana är de! Lycka till med [FORMAT c:/U]

2008-12-18 @ 12:04:27
Ewa S har skrivit detta:

Ja du vet ju vad jag tycker om din dator och min f d. Nu var ju inte problemet samma men jag kommer aldrig mer köpa en dator av det märket. Jag säger inte vad min ex-dator hette men den börjar på F och slutar på ujitsi.....

2008-12-18 @ 20:05:46
jayne har skrivit detta:

isch... inget kul!!!

Hatar datorer när de ska krångla, men annars älskar jag dem.

Just nu heter min älskling Toshiba.. min alldeles egna lilla Toshiba...

2008-12-18 @ 21:57:07
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

ja, minsann ibland tänker jag att man behöver en sopkvast när skiten svämmat över.. hahahaaa..

försökte mig på lite lustigheter, syftade på robban då som gör sig lustig över att jag sparar på allt morrar, man måste ju spara, annars har man ju ingenting. Det finns inget att rensa om man inget har ;) ;)



Ewa..... du misshandlade din dator, du slog på den, du bannade den. Datorer gillar inte sånt. Jag pussar på min heeela tiden, och seee, den älskar mig, det är därför den är så heeet.

Jag gillar inte heta saker, och därför måste jag nu svalka av den, lite lobotomi har aldrig skadat förstår du ;)



Men NUUU undrar jag, VEM är PV????

hmmmm..... ja, gissningar finns ju alltid ;)

2008-12-18 @ 22:37:31
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress
Psykbryt har skrivit detta:

Det var längesen! Vill så här innan jul säga hej och ge en julkram. Samt säga att vi har ju bytt adress- så uppdatera gärna till psykbryt.com i din lista om du ids. ;)



Stor kram!

2008-12-20 @ 09:23:59
http://psykbryt.com är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen