frukost-tips gav resultat ;)

Tack Jayne för ditt tips längre ner angående vällingen.
Ibland är det tilt och man fastnar i tanke och handling.

Ditt tips om att hälla vällingen i mugg testade jag just idag ;)
Den store smakade inte ens, kom ut direkt o sa, "jag vill inte ha välling, jag vill ha oboj, jag äter mackan så länge medans du gör de"

Den drack hälften och sa sen att hon inte ville ha ;) ;)

Så nu har dom fått i sig nästan hela mackan, och dricker oboj (lättsockrad till o med) istället.

Nu var det ju bara första gången jag testade, så det kanske inte går lika bra i morgon. Men dom kanske inte ens ber om välling i morgon...

Happy morning ;)

Alla dunderkommentarer
A har skrivit detta:

Vad skönt att det funkade =)

Du har fått en utmärkelse på min blogg....

Kram

Anonym har skrivit detta:

Vad bra att det gick bra imorse. Ibland behövs någon annans syn på saker och ting och du verkar vara en sån som lyssnar och försöker ändra till det bästa.

2008-08-27 @ 11:26:31
Ulla har skrivit detta:

Det var jag som skrev förra inlägget. Vet inte vad som hände med mitt namn och min adress. Den bara försvann

2008-08-27 @ 11:27:52
http://ulla67.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen