Tvillingvagn säljes

Idag har jag haft en god vän här, som hjälpte till att sparka igång oss. Vi har en hel del att sälja i detta hus faktiskt, såsom ett par barnvagnar, det är bara de att vi aldrig får tummen ur arslet... liksom

Så nu har vi lagt ut annonser på blocket och tradera på lite av varje.

Så TACK du vänliga människa för din hjälp idag ;)

Lägger ut tvillingvagnen här oxå.... ;=)

Det medföljer en mjuklift om man nu så vill.
Det är en rolls-royse. Jag ääälskade att köra denna vagn, då den är så lätt att köra, med sina svängbara hjul.

Väldigt lätt och behaglig, och tjejerna har älskat att sitt bredvid varandra (för det mesta ska tilläggas) ;)

Här är lite bilder;

  
 

Vagnen är av årsmodell 2005, en babytravel, färgerna blå och beige
Nypris då 3995:-

En mjuklift följer som sagt med, så jag vill ha 2500:- för hela kittet...

Lämna en kommentar  om intresse finns.....

Nu ska jag söka vidare på konstauktioner, mitt nya specialintresse ;)


Alla dunderkommentarer
A har skrivit detta:

God morgon =)
Åh vad glad jag blev att du tittade in ;)
Nä... någon vagn behöver jag inte.... Minstingen är snart femton ;)
Ha en fin dag....

lillaviola har skrivit detta:

Hej på dig!
Du gör det jag har tänkt,,,sälja saker på blocket!
Men jag kommer inte till skott...Latmasken har satt sig;-)

Svar: Nej INGEN har sagt på skolan att jag är bra,så man har ibland undrat vad man håller på med!
Jag tror att jag är en person som har nuddat på känsliga ämnen, och inte varit rädd att säga i från!

Fast jag tycker att man skulle få ha en liten " försvarsadvokat" med sig när man ger sig in och kritiserar skolans värld.
Men vi får föra vår egen talan!
Ha en skön dag! Vi ska snart iväg på nästa träff med "myskologen"

2008-04-21 @ 07:19:27
http://lillaviola.blogg.se är min hemadress
jayne har skrivit detta:

Godmorgon
Tack för ditt stöd.. vart skickar jag till bloggerwave..allt kommer tillbaka till min mail...har letat och letat...hmmm
Ha en bra dag

2008-04-21 @ 08:48:18
http://jayne.blogg.se är min hemadress
Agnetha Ersson Eriksson har skrivit detta:

O, tack och lov så är den tiden för länge sedan förbi. Jag hoppas vid min gud att mina barn kommer att vänta länge innan barnbarnen anländer. Jag är så mättad på barn för en bra tid framöver. Hoppas att du blir av med vagnarna och kan spendera dom på auktion istället. kram

2008-04-21 @ 10:28:15
http://metrobloggen.se/atenga är min hemadress
jayne har skrivit detta:

Vilken bra ide...att sälja saker... hm.. men vagn... ja till mig själv då... ha ha ha..så kan barnen köra!!

Kram

2008-04-21 @ 15:29:18
http://jayne.blogg.se är min hemadress
Ewa S har skrivit detta:

Du är då en spännande bekanting:-D. Konstauktioner och barnvagnar. Men skall du inte spara till barnbarnen. Med de charmerande söner du har kanske du snart är där. Skojar bara ....ObS!

2008-04-21 @ 18:51:53
Anonym har skrivit detta:

det här är en typisk npf-blogg... ämnena svänger fritt, och det gäller o hänga med ;)

A: men din minsting, ja, han kanske behöver hämtas ute sen nån natt... kan det inte va ganska trevligt med en kärra då ;)

lillaviola:
jag har tänkt väääääldigt länge, alldeles för länge, tyckte en väninna till mig. Så jag har denna människa att tacka för att jag kom igång.... annars hade det stannat vid tanken ;)
Jag har ju faktiskt haft en "försvars"advokat i kampen för min son..... så det är inte helt fel kan jag säga ;)

jayne:
jag svarar dig med en kommentar i din blogg ;)

Agnetha:
jag trodde att åtminstone tvillingvagnen skulle gå först av alla annonser ;) men men, tålamod är en bra egenskap, som jag tyvärr har lite ont av....
Jag hoppas oxå det dröjer innan du får barnbarn.... dina barn behöver uppleva äventyr på egen hand ett bra tag till ;)Men jag ska inte köpa på auktion... jag ska sälja ;)..... är helt ny i ämnet, så jag måste plugga på lite först.... men jag lär nog lära mig snart

Ewa:
jamen du vet väl.....
spara skulle vi inte *s* det var ju du som faktiskt sa det ju ;)
Vet att du skojar, här sparas ingenting, när mina barn får egna, så vill dom ha en svävar-barnvagn. Inom kort kommer det ut barnvagnar utan hjul som svävar en bit ovanför marken, det minskar hjärnskakningar hos barnen, då det inte finns några gupp att åka på..... 32.000:- går en sån lös på... minsann minsann

2008-04-21 @ 21:03:09
majsan67 har skrivit detta:

kommentaren ovan var från mig själv ;)... håhåjaja

2008-04-21 @ 21:03:54
http://majsan67.blogg.se är min hemadress
Mammamumrik har skrivit detta:

Men en sån svävarvagn, fast med ratt och i tantstorlek. Det vill jag ha! En utmärkt idé tycker jag. Annars är behovet av vagnar här i familjen uttömt för ett tag. Tänker jag mig Även om jag faktiskt inte är mätt på barn så är jag rätt nöjd. Är i alla fall inte akut hungrig längre - vilket jag var innan vildänglarna landade. Och barnbarn, tja rent fysiskt är det ju fullt möjligt. Men jag tror det är bra om det dröjer ett tag. Fast inte lika länge som det gjorde för mig ;-)

2008-04-21 @ 21:23:51
http://mammamumrik.wordpress.com/ är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

mammamumrik:
jaaaaaa..... det är ju helt kanon.... tänk att sitta i en sån o sväva fram ;)
pax för att ha en som går tio meter över marken... då kan jag köra om dig lätt, och samtidigt får du en upplyftande friss ;)
jag är oxå helt jättemätt.... mer än jättemätt ;) jag är helnöjd med mina 4 battingar.... nåja... två av dom är hattingar numer.... (vad är hattingar för nåt???)

2008-04-21 @ 21:38:13
http://majsan67.blogg.se är min hemadress
Ewa S har skrivit detta:

Jaaa svävarvagn, vill ha! Skall säga till den störste att vänta med att skaffa barn tills han och sambon är mer "mogna" (eller tills farmor dvs jag får en svävarvagn):-D

2008-04-22 @ 07:51:09
Petra har skrivit detta:

Jag har annars något trevligt du kan köpa från Blocket... :)

2008-04-27 @ 12:39:00
http://www.petra79.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen