rea-plan

ja man kunde tro det, av ljudet att döma. Men inget rea-plan... snarare en rea-båt...
Alltså inte en båt det är rea på utan en väldigt snabb båt *harkel*


Var ju förstås tvungen att fånga detta vrålåk på bild, jag lovar att den lät... HÖGT!!!


 

Och se vad kattmamman släpade in idag, som jag faktiskt var tvungen att rädda undan en säker död...
Jag tycker faktiskt dom är jättesöta nämligen ;)

 

Fånga duvan, fånga duvan...... där satt han så fin så fin....




Nu ska vi åka och handla skor till tjejerna... dom gamla har krympt ;)
Dessutom är det rätt så varmt i vinterkängor... *s*


Alla dunderkommentarer
jayne har skrivit detta:

VAD hade katten fångat.....jag tyckte det så "läskigt" ut...ehhhh..en ödla?? med två huvud??

majsan67 har skrivit detta:

näääää ETT huvud, men ingen svans ;)
Ödlor släpper sin svans när dom blir fångade eller sitter fast, för att klara sig undan. Sen växor det ut en ny. 6 st ödlor har hon hämtat in idag. Yngste sonen har räddat 4 av dom, när vi var iväg hela eftermiddan.

vi släpper ut dom i stenmuren i det minsta skrymslet vi kan hitta, men det är ju solsken ute, och dom kryper upp, för att värma sig i gasset.... mycke dumt, då kommer stora stygga katten ;)

2008-04-19 @ 19:36:58
http://majsan67.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen