På våren frodas virus :)

Kanske så även i datorn, kanske skall man inte ha med sig datorn ut i solen?
Den kanske får en chock och drabbas av än det ena än det andra...

Nåja, jag har inte fått svar på vad det är för kod som låg inne i min mall, men jag avvaktar annars får jag rota vidare.
Jag måste ju veta, kan ju inte bara släppa de :)

Sen har jag ägnat ett ANTAL timmar åt att söka igenom min hårddisk efter ett protokoll jag skrev i söndags.
BORTA!!!!

Jag sparade ett antal gånger under tiden jag skrev, och det sista jag gjorde innan jag stängde ner var att spara.

När jag skriver ut det finns bara punkterna på dagordningen där?!?!? All text jag skrivit emellan är puts väck...

Det finns heller ingen fil i datorn som är ändrad eller skapad runt den tid jag skrev protokollet.

Har aldrig varit med om liknande.... det kan ju för sjutton bli strömavbrott utan att man förlorar det man skrivit, för datorn har alltid en säkerhetskopia, så VAD är problemet.

Men istället för att bita i det sura äpplet och försöka skriva om det, så har jag lagt ner en massa tid på att försöka få fram protokollet...
Blir så trött på mig själv, men det är jag i ett nötskal, jag SKA bara hitta. Det måste ju finnas, och då ska det fram :(

Har sökt igenom hela datorn med 3 olika program efter virus, trojaner, spyware etc etc...
Nada....

Men jag litar aldrig helt på dessa program.... det kan ju kommit nåt nytt osynligt virus, som inte går att hitta ;)

Trött blir man i alla fall när datorhelvetet inte gör som jag vill.....

Alla dunderkommentarer
Perlen har skrivit detta:

Varför skall det vara enkelt???
Det är sådant här man får gråa hår av!
Lycka till med virusjakten.
Vi hörs.

2008-04-15 @ 09:09:32
lillaviola har skrivit detta:

Hej du!
Vad gjorde vi innan vi hade datorerna...? Det är väl vårt sätt att få ut våra aggressioner:-)

bloggsvar: Mig spelar det ingen roll vad sonen får för diagnos...Bara det är till hans hjälp. Det tråkiga är ju allt " duktigt" folk som yttrar sig...
På frågan om vad vi skulle tycka om sonen...var skolläkaren!
Man får aldrig bli förvånad....
Det bästa är nog att folk tror sonen inte får regler hemifrån...därför har han svårt i skolan! Eller fick han ordentiligt mad AD- droppar?

Jag är glad att jag ändå är trygg i mig själv. för detta kan knäcka många...

bakombrillorna har skrivit detta:

Förlåt jag lägger mig i, men om punkterna finns kan du då markera allt och kolla om det är så dumt att det blivit vit text?
kramis

2008-04-15 @ 16:41:52
http://metrobloggen.se/bakombrillorna är min hemadress
Nickan har skrivit detta:

Ibland är det jobbigt att vara envis.....
Men skam den som ger sig. Jag är övertygad om att du snart fixar fram allt igen.... ;)

2008-04-15 @ 17:45:21
http://Nickanpickan.blogg.se är min hemadress
Anonym har skrivit detta:

ninna: din kommentar blev inte godkänd, pga dina länkar ;)Det sker automatiskt.
Jag släppte igenom den, för sån info är bra för alla att få.

Jag ska kika på det vid tillfälle ;) Tack så mycket.

bakombrillan:
njaa, själva punkterna var ju dagordningen som var en sparad fil sen innan, och jag öppnade den och skrev texten i det dokumentet. Det finns inget mer än just dom punkterna.... men tack för det tipset, det ska jag lägga på minnet, är ju inte alls omöjligt att sånt kan hända ;)

Lillaviola:
Har nån verkligen frågat dig om du inte gett pojken AD-droppar??? Får man koncentrationsproblem i skolan om man glömmer de?
Gode gud, då borde jag verkligen spärras in alltså, för dom där har jag inte varit duktig på att ge heller *asg*

2008-04-16 @ 06:35:34
Anonym har skrivit detta:

Du anar inte vad mycket som kan hända! Jag jobbar
som support, jag har sett de mest underliga saker hända. Även för de användare som jag vet kan lite mer än andra. Även för mig kanske ska tilläggas :-/

2008-04-16 @ 11:14:42
Jayne har skrivit detta:

Hej
Ja du... datorer....cant live with them or without them.....

2008-04-16 @ 20:54:35
http://jayne.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen