katter, fasaner och barn

Nu har jag lekt med lite bilder igen.

Jag borde ju faktiskt tvätta en maskin, kanske packa en väska... kanske o kanske...

Åker ju till västerås i morgon, npf-forum.
Men nåja, det hinns väl med, nån gång ;)

Min lilla gosekatt skalman, han är nog den absolut tröttaste katten jag träffat ;)

 

Jag jagade en fasan förut, försökte få han på bild, jäääklar vilken fart dom där kan få upp ;)
Blev inte så bra bilder, men kanske stöter jag på honom igen....
 

Min lilla teaterapa, som alltid ska posera så fort kameran åker fram. Ta kort på mig, ta kort på mig ;)
   

Min stora gillar även hon kameran, ska det bli fotomodeller månne ;)

 

Var tvungen att leka lite med svartvitt oxå, det blir riktigt snygga bilder det oxå.

Nu måååste jag bara gå och kolla om vi har nån resväska att packa i, annars måste jag åka o köpa en... tråååk

Alla dunderkommentarer
Jayne har skrivit detta:

Hej svejs
Jag hålelr med dig om svartvita foto... det blir så himla fint!!!
Ha dte bra nu.

Micaela har skrivit detta:

Åååh, hon ser ut som Lotta på bråkmakargatan din lilla.

2008-04-02 @ 17:14:50
Ulla har skrivit detta:

En vanlig helg kostar det ca 1700 på Asia spa. Jag åkte med vår Fritidsförening. En förening alla som arbeta i vår stadsdel utan kostnad automatiskt blir medlemmar i. De anordnar både det ena och det andra. Vår sparesa gick på 1000 kr. 700 kr är en bra rabatt tycker jag.

2008-04-02 @ 19:58:15
http://www.ulla67.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen