Jag e trött

image298

zzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

Alla dunderkommentarer
A har skrivit detta:

Jag med =)

Linda har skrivit detta:

Sov då! God natt!

2008-04-05 @ 09:59:29
http://npf.blogg.se/npf är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

men linda... inte är det gonatt när klockan är tio över 8 på morron??

Det känns som du är arg på oss för att vi fick åka till Västerås, stämmer det?

Varje kommentar du har skrivit här efter mina inlägg om resan har handlat om att vi ska tänka på dig, och tycka synd om dig för att du är hemma och är sjuk.
För mig blir det lite tråkigt att känna att du faktiskt inte unnar oss att få ha roligt.
Kanske jag misstolkar dina kommentarer, säg till i så fall, men det är så jag uppfattar det.

Missunnar du oss denna resan?

2008-04-06 @ 01:34:25
http://majsan67.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen