Får man ha NÅT ifred???

Eller är det helt okej att hacka sig in i andras bloggar o ändra inställningar??

Tydligen. Att inte folk har nåt bättre för sig kan man undra.

När jag öppnade bloggen nu ikväll så var hela sidan upp o ner.

Gick in o kollade koderna och upptäckte snabbt en hel rad som jag inte kände igen. Med en jädra massa konstiga tecken.

Plockade bort den, och så var sidan som förut.

Ni som inte bytt lösenord på länge för inloggning i er blogg, ger jag rådet att göra det direkt.

Det är så trist om man lagt ner ett antal timmars jobb, så är det förstört i ett nafs.

Jag ska maila den konstiga koden till blogg.se, och kanske jag får nåt svar.

Det finns oxå någon konstig invalid publiceringstrafik kl 20.00 i bloggen. Det är inte jag själv då jag inte var inloggad där då.

Förbannade skitstövlar som inte kan ge fan i andras grejer.... image304


Något är fortfarande fel, det går inte att lägga in bilder.... TRÖTT jag blir....


Alla dunderkommentarer
Jayne har skrivit detta:

Usch .... va trist.
HUR kan du se att koderna var fel....hade jag nog aldrig kunnat göra... ha ha ha...får väl gå in o kolla hur de ska se ut...hm...och se om man kommer ihåg det ...ifall att.
Ha en bra dag

Nickan har skrivit detta:

Suck, säger jag bara. Tänk att man först gör sig så beroende av sin dator, Praktiskt o bra att ha allting på ett ställe ju....sedan .....
Fy vad sårbar man känner sig när något sådant händer.....Lite nästan som ett inbrott..
hoppas det löser sig!
kram

2008-04-14 @ 15:16:02
http://Nickanpickan.blogg.se är min hemadress
Ewa S har skrivit detta:

BLÄRK för sådana saker!! Stryk skulle den ha som förorsakar sådant här!

2008-04-14 @ 16:14:29
vicke har skrivit detta:

Tyvärr har många svårt att låta bli andras saker
Vicke

majsan67 har skrivit detta:

Jag har fortfarande inte fått svar på vad det är för kod som jag hittade i mallen. Jag väntar....

Svar till Jayne: Jag kodar så mycket i mallarna manuellt och fått lite koll på vad dom olika koderna står för och vad dom gör, jag såg den direkt, och visste att jag själv inte skrivit in den... men jag ska nog gå till botten me detta, jag är väl enveten ;)

2008-04-15 @ 06:32:33
http://majsan67.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen