Jag borde va miljonär....

Med tanke på alla yrken jag utövar, borde jag hunnit tjäna ihop en hel del vid det här laget....
Men nähä... några guldbyxor syns inte så långt ögat når...

Jag är advokat, konsult, rådgivare..... och det senaste i raden.... barnmorska...

Inte vet jag om det är särskilt bra betalt i dessa yrken... men men...

Jag har i alla fall varit HELT slut, totalt färdig... i både kropp, själ och huvud.
När man då är som tröttast.... så bestämmer sig katten sent igår att det var dags för födsel....*stöööön*
Kl 2 i natt satt jag hängandes vid sängen och var bra nära att köra huvet rätt i golvet...... snääääälla är du fäääärdig nu lilla katten... jag oooorkar inte mer....

Och det gjorde inte katten heller, så hon somna ifrån sin sista unge... så jag fick klippa både navelsträng och torka torrt :)
4 små lurvar blev det.... såååå söööta.....

Så lite glädje mitt i allt blev det...... det behövdes verkligen kan jag säga....
Här kommer lite bilder på underverken.

  
 


Jag är efter detta om möjligt ännu tröttare (hur trött kan man egentligen bli??)

Har inte gjort många knop idag.... eller tja... har ringt en hel del samtal har jag *hehe*

Det kommer att låta en del i kommunen framigenom..... :)

Nu ska jag gå o pussa på dom små hårbollarna :)

Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

SIcka små sötnosar......SYnd att vi inte tål katter. Micaela ställer sig på din sida om
du behöver hennes insats hälsar hon. Hon tjoade högt när hon hörde att du bestämt dig för att det är bra och hälsar med många kramar.

Linda har skrivit detta:

Jisses Amalia,
vad synd att Elias är allergisk. Nån gång ska vi ha katt.
Föresten...Zacharias har problem i skolan. Han är inte mobbad men näst intill. När den ena mår bättre så mår den andra sämre,
varför kan det aldrig få vara balans i livet?

2007-09-05 @ 15:37:57
http://npf.blogg.se är min hemadress
Nickan har skrivit detta:

Men du! inte brnmorska, kattmorska då isåfall.
Tyvärr är det nog sämre betalt....
Kan ju bara tala om att du stört familjefriden här hos oss.
Sonen vill ha katt! jag vill ha katt! kaninen vill hellre ha en morot. Hunden vill inte ha katt.
gubben vill defenitivt inte ha katt.....
diskutionerna går heta kan jag ju säga.....
sov gott!!!

2007-09-05 @ 22:40:18
http://nickanpickan.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen