tar lite vilopaus

Åker på lite mini-weekend idag.... kommer hem på söndag... och huuuuur ska jag stå ut utan ungar hela helgen.
Alltså står ut gör jag väl.... men ändå..

Gubben har ordnat alla möjliga barnvakter, ikväll kommer min lillebror och hans tjej, hjälp och gulp, dom har ju inte mycke erfarenhet av barn... *panik*
Fast gubbens kusin är hemma och ska backa upp.
Men jag kände ändå.... var tvungen att ringa en till backup ifall det krisar ;)
Ringde äldste sonens kompis mamma och fråga om hon kunde finnas till hands ifall sonen behöver ringa...

Om det ska vara nån avkoppling så måste jag också kunna slappna av och veta att allt funkar hemma, annars så faller ju allt...
Men i morgon kommer mamma vid lunch och då är det lugnt igen.

Jag behöver verkligen så jättemycke komma bort och koppla av en stund...
Vi ska äta gott, sova länge... och bara vara...... är ju inte fel för relationen heller att komma iväg en stund...
Man har liksom inte så mycke tid o ork att vårda den när allt snurrar i 220.....

Så nu får ni klara er utan mig heeela helgen... huuur ska det gå....
Fast så klart så har jag ju min handi... hihi.... o den kan jag ju surfa på... hahaha....

Ha en go helg alla.....


Ps..... o tack du underbara specialpedagog (fast jag vet att du inte läser här) för att du också tror på min son. Underbara du som ser och förstår att sonen har förutsättningar att lyckas, han behöver bara lite längre tid... och det ska han oxå få...... kraaaaaaam

Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Ha det riktigt trevligt nu, och börja inte bråka med gubben.
Kom tillbaks på måndag med nya krafter och utförlig rapport;)

Perlen har skrivit detta:

Vad härligt! Du är värd det mer än någon annan jag kan tänka mig just nu.
Grattis också lite i efterskott;-D

2007-10-19 @ 16:46:23
Nickan har skrivit detta:

Hoppas du haft en jättebra helg!!!!, med allt vad det innebär ......
kram !

2007-10-20 @ 13:12:00
http://Nickanpickan.blogg.se är min hemadress
Tina har skrivit detta:

Hejsan..

Hoppas Du fick vila och en trevlig mini weekend :) det kan man nog behöva i virrvarret. Ha en skön söndag kväll.
varma hälsningar från mig :)

2007-10-21 @ 21:38:51
http://tinahemlin.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen