glömde en sak...

Miccan.. du är FAAAANTASTISK...

TACK TACK TACK för din kommentar längre ner....
Ja det blir svårt att få honom inse vad han behöver... och DU säger det. Det räcker för mig att inte falla igenom när han TOTALVÄGRAR lyssna...

Du är min största idol....... I love you ... image104

Sov gott

Alla dunderkommentarer
Tina har skrivit detta:

Sänder kram och hoppas du orkar. Jag är själv trött på mina vildjur :) tre grabbar o karl. Sen tycker jag det är så intressant när jag hittar fler som har barn med diagnos min äldste son som är 17 har Autism, AD/HD, lätt begåvningshandikapp, DAMP, epilepsi. Ha det gott..från Tina som hittade dig när jag sökte i bloggen :)


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen