avsvimningen är nära....

snabbar mig o skriver innan jag trillar i kull... fattar inte va det är med mig, vid halv 9 varenda kväll så blir jag precis som när man håller på o svimmar.

Känns som benen ska ge efter, och jag håller på o somna stående...
Jag får springa till sängen, och inom 3-4 min så sover jag.
Har aldrig varit med om nåt liknande i hela mitt liv, har ju haft enorma insomningsproblem... detta är verkligen nåt nytt.....
image88
Gubben är o jagar älg.... och han tog med sig sonen!!! ååh... jag behövde verkligen lite brejk nu.
Typiskt nog är lilltjejan väldigt förkyld, och det finns risk att hon blir sämre....det skulle bara va min vanliga otur då... man blir av med den ene ungen , men snabbt kommer en annan istället....
image89

Men mången förkylningar går att häva med koksalt och nässprej..... image90
Helt fantastiskt, från helt igenkorkad i förmiddas, så har hon farit runt som en skållad råtta hela dan (med undantag för en timmes sömn)
Det ÄR bra med nässprej...

Jag MÅSTE på möte i morgon. I morron ska jag då äntligen träffa rektorn, och skolsköterskan och kuratorn ska visst med. Jag ringde efter specialpedagogen på spc, som följt med sonen sen skolstart.
Jag ska väl för fanken inte sitta där själv heller....
Dessutom har hon pedagogikens tänkt.... MYCKET kunskap och erfarenhet om dessa funktionshinder, så hon är bara ett måste...
Därför så snälla håll tummar att alla barn håller sig på sina respektive platser, utanför hemmet i morgon..... så jag slipper avboka mötet pga snoriga ungar....
Det får bara inte ske.....

Och nu svimmar jag snart.... ruuusar till sängen.... (fan va tragiskt tråkig jag är och lägger mig före ungarna)
image91

Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

Vi håller både händer fingrar tummar vad du vill! Men hänvisa till den tragiska händelsen där fadern sköt ihjäl en trakasserande kille och fråga om vi skall behöva vara med om fler fall där föräldrar stupar för att de får noll stöd! Man måste nog vara drastiskt i ditt fall för de verkar ju inte ha alla synapserna inkopplade i sina datorer skolfolket nere hos dig!

Nickan har skrivit detta:

hmmm, också ringer då jag och väcker dej..... typiskt mig. Jag hade ingen aning om vad klockan var.... Förlåt förlåt!!!!!!!
Hoppas verkligen mötet idag gick bra!

2007-10-08 @ 14:23:22
http://Nickanpickan.blogg.se är min hemadress
Linda har skrivit detta:

Jag håller tummar och tår för att det ska bli så bra som möjligt. Att rektorn tar sitt ansvar.
Glöm inte att rapportera hur det gick...helst ikväll;)

2007-10-08 @ 16:03:00
http://npf.blogg.se/npf är min hemadress
Anna M har skrivit detta:

Hoppas att det gått bra idag!!

2007-10-08 @ 17:56:58
http://tartmamman.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen