tjooohoo.. ska öva upp mina gitarrkunskaper igen..

Skrivet av majsan67 den 18 maj 01:02



har nu beställt en gratiskurs på nätet... så nu har jag ett nytt specialintresse dom närmsta veckorna *fniss fniss* kommer häcka vid datorn och kompanjera mest hela tiden...


Första kursveckan är avklarad... kommer nog o somna för mindre... lär mig nåt jag inte kunde då *gäääsp*

Kom på för en stund sen hur ackorden funka och kunde spela maaaassa låtar. Så nu har jag skrålat färdigt för idag (natt)... måste nog sussa lite faktiskt..


Fan jag äääär inte klok nånstans.... varför måste jag starta nya projekt preciiiis hela tiden.... har jag inte nog o göra??? Men kul är de... vill ni hänga me i kursen så är då första ackordet Emoll.... =Em och ser ut så här:

naaaattiiiii



Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen