Sömnlöshetsperioden har kommit :(

Skrivet av majsan67 den 19 maj 10:43   



faaaaaan säger jag. Emellanåt så kommer dom... perioderna alltså.. med sömnlöshet... Jag KAN inte sova!!!!


Nu har jag legat vaken halva nätterna sen i tisdags natt... skyller på katterna som startade den denna gången....

Såg en hel film i natt...när händer de annars??? Never, brukar slockna efter 10 min. Och inte vill jag ta nåt o somna på heller... för då är jag heeeelt mossig i huvet hela dan. Inte ens insomningstabletter kan jag ta... dom hänger kvar i kropphelvetet oxå... fast dom inte ska de.... nä då ligger jag hellre vaken... tröttheten efter en vaken natt är bättre... eller många nätter *suck*


Dessutom så vrååålade pojken runt halv 4.... halååååå halåååååå halååååååå... men va i gaaaaaaaaaah... jag for upp som en kanon.. va EEEEEEEE DEEEEEEE.... ut genom kattluckan far nån jädra katt till inbrottstjuv... och ja.... majsan efter som skjuten ur en kanon (ja inte genom kattluckan alltså... lite för mycke rumpa har jag nog för de ) hahahaha.... men ut genom dörren i bh o trosor... och jaga pälsdjuret över muren... gode gud.... börjar bli en dåli vana det där o springa runt halvnaken på nätterna o jaga katter... men de kunde ju åtminstone räcka me dom egna *grrrrrr*


Gubben tyckte i alla fall jag kunde väckt honom när jag ändå inte kunde sova... så vi kunde sexa lite... ha ha haaaa... skitrolit... nä såååå vaken va jag inte ;)

nä... om man skulle ta o hänga lite tvätt *gäääääsp*

tror jag åker till Silvan o köper lite kul brädor o verktyg istället... låter mycke trevligare... och jag ska åka SJÄÄÄÄÄLV... behöver ett par timmar med mitt ego...


tjaaa baaa alla morgonpigga.... (jaaaaa jag fick ligga till 10.. va ju nödvändigt för min skönhet)



Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen