Raka huvet o skyll på gubben...

Skrivet av majsan67 den 18 maj 20:41



Läser skvallerblaskor emellanåt... jaaaaa... det gör jag faktiskt.... himla kul :)

Britney Spears... jo.. hon raka av sig allt hår, men det var ju inte hennes fel utan exet, för han gjorde henne galen... det var hans enda uppgift... jomen... alla som haft en relation med henne bär skulden för hennes liv o leverne... tragiskt tragiskt...


Men när jag läste artikeln så fick jag samtidigt rysningar... precis så där är en person i min närhet (eller före detta närhet)... samma person som anmälde mig till soc...

I ett försök att dämpa sin egen ångest o smärta försökte hon slå undan benen på mig. Nu är det ju så att det vill till mycke mer än så för att golva mig, men det kunde hon väl inte veta... *hrmpf*


Men samma fenomen där... ena dagen äääälskar hon en av heeela sitt stooora hjärta.... för att nästa..... hata en av heeela sitt liiiilla hjärta...  vad är det för fel på folk?

Nu har jag haft några jobbiga dagar då min torktumlare till huve inte har för avsikt att stanna till en endaste liten millisekund..... Personen fick sina tvillingar för två veckor sedan... (fick reda på det av nån annan)... jaha... och.... jamen borde jag bry mig? Borde jag bry mig om en människa som har gjort mig så illa?


Jag gick hela kvällen i onsdags och malde hål i huvet på gubben, "det är nåt fel på mig, allvarligt talat, borde jag inte bry mig, jag känner ju inget, det är nåt fel på mig" osv osv

Sen sprang jag ju nästan ihop med människans gubbe igår på Ica... och han bar sig åt som jag var luft.... undrar vad hon sagt till honom om mig...

Och jag är helt oförstående.... jag har inte gjort något för att förtjäna detta.... men men men men.. ojo oj oj oj...


Nog bryr jag mig väl nånstans eftersom det maler i huvet... och dottern pratar om deras son så gott som dagligen... jag vill åka dit, nuuu, jag vill leka med XXX.... osv...

Nä...... människor som tar mer än dom ger orkar jag inte ha i mitt liv... har nog så det räcker....

Läste för ett tag sen om borderline (faktiskt precis efter jag blev anmäld) 9 kriterier ska uppfyllas för diagnos.... anmälaren uppfyller alla 9 rakt av...


Hur kan vården missa detta? Det är ju därför vi ska va jävligt rädda för att få en kniv i ryggen när vi minst anar det, för det är människor som inte får hjälp som plötsligt får ett sånt infall....

Nä... nu var det tydligen mat oxå... gubben blir toooookiiiii...

kommer säkert snart igen :)




Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen