Mina lugna behagliga nattningar :)

Skrivet av majsan67 den 19 maj 20:06   



Vi har olika rutiner för läggning av tjejerna det står ju helt klart..

Inte ett ljud när jag lägger, det är knäpptyst... och gubben ja han sliter sitt "icke"hår varenda kväll (ja han är inne i en rakaskallenperiod)


Han vill så gärna lägga, och jag vill så gärna slippa, för jag är så mycke ensam med dom ändå...

Men han säger de själv... det är ett jääääädrans liv. Dom vrålar o skriker och lever om. Så lugnast för alla är ju om jag lägger....  Ikväll gjorde jag de.... tyst som i graven ;)

Jag har försökt o hjälpa till... med schema för att det ska gå smidigare.... men icke.... dom vet var dom har honom... pappa kan man driva me.... meeer o meeeer o meeer....

nåja... ville bara säga att jag är bäst... inget annat

kjaaamiz



Alla dunderkommentarer
Slagsmålsfisken har skrivit detta:

HUR gör du..skriver mkt nu i min blogg om mina problem ja har med mina två tjejer o nattningar! Phu!! :) Vill veta hemligheten! :P


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen