men vadå vännerlista...???

Skrivet av majsan67 den 19 maj 23:52   



Varför har jag ingen sån???? jo tja.. hrmm.. harkel... kanske haaaar jag inga vänner då... men jag undrar ändå... måste man ställa in nåt eller?

Joooo... faktiskt har jag hela EN vän här... HA.... men då måste den där listan fram ju...

äsch skiter i detta nu... jag VILL SOVA SÄNGEN KUDDEN NANNA HEEELA NATTEN...... hur göööör man dååå....

fan... kan inte gubben gå o lägga sig nu så jag kan slippa .. eeh.. ja ... hrmm... äsch... say no more....

ligger väl vaken o vänta på en ny hysterisk dag med alla ungar, gubbar, katter... o *gulp* kattungar...



 


Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen