Jag FICK en handifon :)

Skrivet av majsan67 den 10 maj 14:07

Nu  har jag pratat med bägge arbetsterapeuterna, och hon på Habiliteringen hade förklarat hur viktigt det är för mig med ett tidshjälpmedel. Så min arbetst. ringde förut och sa att hon beställer en handifon till mig ... jiiiiippiiiii... åh hoppas verkligen att den fungerar bra så jag inte behöver känna mig så stressad hela tiden över allt jag inte kan hålla reda på :)


Dessutom så skulle hon på Hab beställa en kom-i-håg klocka till sonen så kanske vi slipper tjata så mycket på honom hela tiden :)

Ibland ordnar sig allting när man som minst anar det.....

jag är glaaaaaaaaad idag.... :) :) :)

   


Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen