Inget handla... idag heller :(

Skrivet av majsan67 den 14 maj 20:17

Blir så trött... var ju inne i stan ju, och tänkte att va fanken jag åker o veckohandlar.... men ´njaaaa... måste kolla va kompisen har för sig... och hon ville såååå gärna bjuda på kaffe, jag menar VEM kan säga nej till de... jo kaffe sa jag nej till, tog en te i stället....  duktigt va :)


Hann sitta där i 10 min, så ringer sonen, och han har sååå ont i magen.... suuuck. Han hade klagat i ett par dagar, men det är inte lätt att veta med honom. Han säger att han är sjuk varendaste morgon, man vet inte vad man ska tro.


Men jo, han var tvungen att åka hem från skolan, så det var bara o hämta... så även OM jag tänkt handla efter fikat, så kunde jag ju precis glömma de.


Ringde sjukvårdsupplysningen, han var nämligen förstoppad i höstas och vi tillbringade många natttimmar på akuten innan vi kom fram till detta. MEN, det kan oxå vara blindtarmen som börjar med diffus magverk. Tja, men varför inte, vi har ju liksom inget annat för oss *fnys*


Han får bli hemma i morrn, riskerar inget ifall om att... vill nog ha lite koll då.

Men han får inte få några blindtarmsproblem i morgon kväll för då ska vi på mamma mia... Ville ju gått på en fred eller lörd med hotellövernattning... men se när majsan skulle beställa på nätet, så missa jag att det fanns flera sidor med valmöjligheter... så då blev det helt fel.... mutter mutter, höll inte på o få några alls ju... Dessutom hade jag läst fel på datum på annonsen, så jag trodde den gick heeelt andra dagar än den gjorde...

Inget ovanligt alls... inte då ;)


Nu har jag vart duktigt och gått igenom posten, och lagt in alla räkningar i datan... jippi jippi.... det stod ju på mitt nya schema och jag är sååå stolt för att jag fick de gjort...


Lägger in en underbar bild så här på vårkanten, så kan man bli lite glad i väntan på värmen :) tjao bao



Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen